tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt!

Jag har blivit sjuk och det är så jäkla tråkigt!! Så idag fick jag stanna hemma från skolan. Jag vill träna, jag vill ut, jag vill göra allt utom att ligga här. Jag bara måste bli frisk tills imorgon! Till helgen måste jag vara frisk så är det bara!
Även fast jag har varit påväg att bli sjuk ihelgen så har den varit fullspäckad.
Fredags: Var vi tio tjejer här hemma och grillade. Senare drog vi vidare till strandbaden, jättebra kväll!! 
Lördags: Firade jag min kusins 14-årsdag och senare sov jag över hos Johanna i hennes nya lägenhet.
Igår, söndag: Hade min vän Ida uppvisning med funkykidz (hennes jobb) och då hjälpte jag till och var konferencier på Oasen under hela showen! Hon är verkligen jättebra och snäll mot barn! Senare på eftermiddagen åkte jag in med Johanna och såg årets första allsvenska match. Derby borta, Malmö ff mot Trelleborgs ff. Det var mysigt, även om matchen inte var så bra. Det var sånt jag alltid gjorde förr. Såg MFF och TFF spela!

Kommentarer
Postat av: Ifranks

Du är så go, älskar dig!!

2010-05-03 @ 11:37:41
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0