Tisdagsmys.

                                                    
Hej hej hallå! Idag har jag varit ledig hela dagen, tog en lång sovmorgon, en lång dusch och sen iväg på körlektion. Nu på kvällen tog jag en promenad med Hanne och hennes två vovvar, mycket skratt och vår humor blev det! Sen mötte vi upp Malin. Och för att avsluta min slappedag blev det lite tisdagmyys. Målat mina fossingatår och läst nya SOLO i mina favorit mysisbyxor och favorit mysisskorna. Känner mig riktigt pigg och glad efter mina två efterhämtningsdagar. Nu är det slut på chilldagar detta lovet, nu blir det mer fart!! Imorgon ska jag jobba och sen händer det mycket. GODNATT

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack så mycket! :)

2010-03-31 @ 17:28:05
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0