Min helg.

Nu är jag hemma igen efter en väldigt rolig helg i Danmark. Var där med släkten för att fira min farmors 70-årsdag! Vi bodde jättelyxigt, åt gott, drack gott, badade på lalandia, festade med ett gäng fotbollskillar och skålade med champange! Jag som tänkte att det kommer bli en lugn helg fick istället en hejdundrandes festlig helg men som blev lika bra endå, om inte bättre.
Lördagen var lätt roligast! Kan ju säga så att jag träffade en av dem snyggaste männen. Skitgullig haha, jag älskar snälla, långa killar med fint leende.  

Åh varför stannade vi inte en dag till Johanna?   ♥ 
Nu ska jag ner och äta pizza.
P U SS


Kommentarer
Postat av: Johanna

jaaa Lina!! Varför stannade vi inte en dag till.. och varför ska de där sexiga danskarna inte hitta oss igen.. det var ju din blivande man! hahaha så mycket som vi skrattade.. hahah har inte skrattat så mycket på länge! "Lina, han förföljer oss, spring" hahaha

2010-03-28 @ 20:49:28
Postat av: Lina

hahahaha alltså ja. Det var skitkul! Kan inte sluta le nu när jag tänker på det! Och sen innan, så skulle jag bara se var du tog vägen. kom jag in, och du bara "Gå Lina" haha. så jäkla sjuka!

2010-03-28 @ 20:56:29
URL: http://linamayra.blogg.se/
Postat av: Johanna

inte störa mig så ju, med min fotbollshunk hahah!! gå liiiiina!! och så kom du ändå tillbaka haha du är för härlig <3

2010-03-28 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0