Valborg.


(jenny och emil saknas)

Hej solarstrålar! hoppas solen kommer tillbaka tills ikväll! Nu är jag hemma, eller vi kom egentligen hem igårkväll. Men då var jag helt död för att uppdatera. Har ju varit i Göteborg på Angeläget filmfestival!! Vi skickade in ett bidrag och kom till final och VANN!!!! Det är jag, Sofia B, Emil och Jenny som har gjort vår film. Så det var otroligt kul! Så efter festivalen blev det bara till att fira ute i Göteborgs city hela onsdagkvällen. Sen upp tidigt på torsdagmorgon för shoppingrunda. Vi har iallafall haft det grymt roligt!!

Skönt att vara ledig idag. Klockan sex kommer ett helt gäng brudar hem till mig för middag och senare drar vi vidare till strandbaden och festar! Kommer bli en jäkligt skoj kväll. P U SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0