Lina&Julia


Min fina sassy-ring som försvann.


2008


2010

Dom två översta bilderna är på Julia och mig sen påskafton för två år sen och den sista bilden är från i fredags. Då den påskaftonen var vi ute och åt på Elysee, plankstek faktiskt. Det är en jättefin restuarang i Malmö. HAHA, det är ett av alla våra roliga minnen. Den dagen var det verkligen svinkallt och vi ville ha ett bord. Det första hon servitrisen säger då är: Välkomna ni ska få ett bord ute i "trädgården" Vi höll på att dö. Men det var inomhus som tur var! haha.
Älskar dig min fina Julia

Nu blir det filmtime, ska se L.A. GIGOLO med Ashton Kutcher!
Imorgon ska jag upp i bra tid, för jag ska in till malmö och köra Body Attack med julia. PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: 'amy

svar: åh, jasså? Ja, jag älskar ringen, synd att den är trasig dock, men får beställa en ny!!

2010-04-05 @ 00:03:54
URL: http://amy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0