8 April


Bild från Mimmis 18-årsfest! Jag, Sofia, Johanna och Aleksandra.

GODMORGON PÅ ER! Idag är det redan den 8 april, alltså bara en månad kvar till min födelsedag!! Det kommer gå sjukt snabbt, wiiii.
Igår hade jag en superbra dag. Jag började klockan 10 efter en härlig sovmorgon och slutade tidigt. Då åkte jag och SofiaB in till Malmö en sväng och shoppade lite. Solen sken och det var verkligen vår! Hoppas det blir lika fint väder idag. Just det, fick reda på en till rolig sak. Min kompis Ida erbjöd mig ett jobb på Oasen efter sommaren som kommer bli jättekul!! Tack gumman ♥
Nu ska jag göra mig i ordning och åka till skolan.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack :)

2010-04-10 @ 00:21:41
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0