Sista dagen på ett fint år!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Massor.  Åkte iväg till kreta men bästa tjejerna, åkte motorcykel, tog körkort. anordnade en stor modevisning med fyra andra tjejer t.ex.

Har du några nyårslöften?

Nja… har nog inte det! Jag gör det som känns rätt, det brukar bli bäst!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja faktiskt, min barndomsvän Anna fick en fin liten flicka.

Vilka länder besökte du?

Grekland, Danmark, Tyskland

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

19 juni, 27 maj mm.

Vad var din största framgång 2010?

Tog mitt körkort!! Fick ett jättekul jobb och klarade det galant.

Största misstaget?

Gjorde ju några… men väldigt få

Bästa köpet?

Fina silverskor

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och smink

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Väldigt mycket har gjort mig riktigt glad! Mina underbara människor runt omkring mig varje dag får mig alltid att skratta och vara glad!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Alors on danse, we no speak americano...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ungefär samma, är mest glad av mig. I år har jag varit lycklig mestadels!

Vad önskar du att du gjort mer?

Tränade, för det är så jäkla härligt!

Favoritprogram på TV

Måste säga Paradise hotel och ensam mamma söker (det ända jag kollar på typ)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Blev väckt av familjen med fina presenter! Åkte in till stan och blev klippt och fin i håret av Hanne. På kvällen hade jag släktkalas/fest. Sen vidare ut och dansade med kusinerna och mina myndiga vänner!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Varierande, trendig, trevlig ;)

Den bästa nya personen du träffade?

Träffat många bra människor kom jag på nu när jag tänkte efter…. Men måste väl säga ”<3…”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0